Lain Rusiah Deui, Keur Naon Ngabobodo Manéh?

Transaksi penonton gelap oknum bobotoh jeung oknum aparat di SJH (IIC 2014).
Transaksi oknum jeung oknum aparat di SJH (IIC 2014).

Nurutkeun amatan di lapangan salila laga Inter Island Cup 2014 di  Stadion Si Jalak Harupat, masih aya oknum aparat teu nyoékkeun tiket yang diserahkan kepada petugas. Tiket yang dalam kondisi utuh diserahkan kepada orang lain, lalu dijual kembali. Jenis tiket ini dikenal oleh para Bobotoh Persib dengan istilah “”.

Selain transaksi “tiket keriting, memang masih ada oknum aparat dan juga oknum bobotoh yang bertransaksi, “nego ongkos” untuk membiarkannya bisa masuk ke tribun yang dipilhnya. Oknum bobotoh dan oknum aparat tawar-tawaran. Dengan uang 75 ribu rupiah, tiga orang bisa saja nonton laga Persib di SJH dengan fasilitas tribun VIP atau samping utara/selatan  yang harga tiketnya 65 sampai 125 ribu rupiah untuk satu orang. Ada juga, dengan  200 ribu rupiah, 12 orang bisa bebas masuk tribun samping dan mengaku sebagai “alo”atau  kenalan oknum aparat tertentu. Para oknum aparat itu bisa dari aparat keamanan maupun panpel anu diseragam hideung-hideung téa.

Yeaah, ayeuna mah geus teu bisa ngabobodo manéh dan apal. Kasus klasik ieu mah. Ngan bati nganyahokeun wé ieu mah, boh keur oknum bobotohna boh keur oknum aparatna, yén naon anu dilakukeun ku para oknum ti dua pihak ieu geus lain rusiah deui. Lain arék nungtut kami mah. Ngan tinggal ngawangun kasadaran urang, da kasus modél kieu mah moal matak nepi ka KPK. Sugan wé aya kaéra, lamun hayang ngadukung Persib jadi juara mah teu kudu maké maksa. Nyilakakeun! Nya nyilakakeun komara Persib jeung bobotohna katut wiwaha aparatna.

Koordinator Keamanan dari pihak panitai pelaksana, Abah Firman ogé ngaku yén adanya oknum panpel dan aparat yang berkerjasama memasukkan penonton gelap. Namun dia menegaskan akan menindak tegas jika hal itu terjadi lagi. Ditempatkannya laga Persib pada malam hari membuat oknum panpel dan aparat keamanan memiliki waktu yang lebih lama untuk memasukkan penonton gelap. Boboboth.co.id/Pikiran-Rakyat/Inilahkoran/ar.-

Komentar

bobotoh.id

Persib, bobotohnya, serta kejadian aktual sa alam dunya!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.