SPASO BAKAL DUET JEUNG ANDIK DI SELANGOR ?!

Ilija Spasojevic menjadi incaran salah satu tim besar di Malaysia yang diperkuat oleh Andik Vermansyah, Selangor FA. Dilaporkan Harian Metro dan dicukil dari bola.com, bukan tidak mungkin Spaso akan bertandem dengan Andik di Selangor FA jika Spaso menerima pinangan Selangor.

“Selangor berupaya mendatangkan para pemain itu, tetapi belum ada kepastian karena masih harus melihat kesiapan bujet musim depan,” kata salah satu sumber internal di Selangor yang namanya enggan dipublikasikan.

Ieu Rame Lur : Spaso Bernostalgia dengan Persib & Piala Presiden !

Selain Spaso, pemain lain yang diincar adalah Mohd Zaquan Adha Abdul Razak (pemain sayap Johor Darul Ta’zim), Muhammad Hadin Azman (striker Felda United), Wan Zack Haikal (Kelantan FA), dan Matthew Davies (bek Pahang FA).

Masih menurut sumber sama, Selangor FA juga bersiap menarik kembali Mehmet Durakovic untuk menduduki jabatan kepala musim depan. Durakovic selama ini memang masih dicintai kalangan fans The Red Giants. Banyak yang masih berharap ia kembali ke tim selepas musim 2015.

“Berdasarkan pertemuan awal antara kedua pihak (Durakovic dan Selangor), Durakovic sangat bersemangat dan gembira bisa kembali bersama Selangor setelah dipecat di akhir musim lalu. Lagipula, loyalitasnya tidak perlu diragukan karena ia memilih menolak tawaran sejumlah klub lain demi menanti panggilan melatih dari Selangor lagi,” ungkap sang sumber. (.id/HL)

 

Komentar

Helmi M. Permana

Orang Bandung, suka foto, suka bola, & suka musik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.